14 Ağustos 2012 Salı

Wild Life of Guess

Guess aksesuar deyince aklimda bir ampul yanip 'saat' diye haykiriyor her defasinda. Bayiliyorum Guess saatlere! Su sira bir saat almayi kafami takip da, onumuzdeki sezonda neler var, neler yok diye bakinirken, Guess'in vahsi dogasinda buldum kendimi sabah sabah. Iste Guess Accessories 2012 sonbahar kampanyasi...











Hayvan desenlerine bulanmis bu vahsi koleksiyondan  saatler icimi baysa da, cantalari begendim. Valiz niyetine kullanirken, icinde yedi sulaleme yetecek kadar esya tasiyabilirim! :p Dalgasi bir tarafa, gozluklerdeki cat eye akimi ile cantalardaki zimbalara; ayakkabilardaki pirilti ve hayvan desenleri ile takilardaki over-size formlara dikkat etmek lazim. Sonbahar geliyorum diyor! ;)

P.S. Guess ayakkabilari da cok begendigimi daha once soylemis miydim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder