29 Ağustos 2012 Çarşamba

I'm In Love ^^

2 gundur haril haril temizlik yapiyor, bir yandan da soyleniyorum (Twitter'da mizmizlandim baya, takip edenleriniz gormustur) Bir ara ipin ucunu kacirdim da kapi calinca geldim kendime. O hengamenin icinde, tatli bir surpriz butun stresimi aldi goturdu! ^^





T-shirt muhtesem! Daha gectigimiz hafta Marilyn Monroe'nun hayatiyla ilgili bir film izlemis ve ne kadar guzel olduguna bir kez daha kanaat getirmisken, Marilyn baskili bir t-shirtumun olmasi aklimi basimdan aldi. Cok mutlu oldum. En kisa zamanda t-shirtu giyip bir post yazarim artik :) Kirmiziyi cok seven bir insan olarak, havluya da bayildigim tabii. Hem oyle yumusak ki ^^  Sabuna da deginmem gerek ama henuz denemedim. Yalniz, evde bir okaliptus esintisi estirdigini soylemem lazim, cok guclu, ferah, taze bir kokusu var :)

Hediyeler icin Shakespeare in Love'a cok tesekkur ederim. Shakespeare hayrani biri olarak, ismini cok begendigim bu markanin Ege menseili oldugunu ogrenince gurur duydum ^^ Eger nedir bu diyorsaniz, Shakespeare in Love su ara Morhipo.com'da satista, hem de kocaman indirimlerle! Urunlerini gormek icin mutlaka bir ugrayin ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder