12 Nisan 2012 Perşembe

Tak Takıştır!

ilkbahar bana yaramadı! Mart sonundan beri yığılan işlerim, derslerim, misafirlerim ve hastalığım yüzünden hiçbir şey yapamadan geçiyor günlerim. Öyle ki blogu anca rüyamda görüyorum bu ara :p

Hala iyileşemedim, babaanem gibi bir poşet ilaçla dolaşıyorum ama canım çok sıkılıyor yahu! Lanet olası bahar da anca bugün geldi sanki! Neyse, üst üste gerçekleşen pek çok etkinliğe katılamasam da, bir kenara not aldıklarımı karalama vakti şimdi...

Brandroom Nişantaşı, içeri girer girmez insanı delirtebilen bir yer. Enerjik, ferah, modern ve stil sahibi bir kadın için ideal mekan! Geçtiğimiz haftalarda tanıttığı muhteşem ilkbahar/yaz aksesuarlarını gözden kaçırmak ise imkansız! O kadar göz kamaştırıcılar ki!




Kısmet by Milka, İnciden ve Loopie Love ürünlerinin şenlendirdiği Brandroom Nişantaşı, deri ve zincir detaylar, kristaller, zımbalar ve yıldızların kullanıldığı çarpıcı renklerin göz aldığı ilkbahar/yaz günleri için insanın aklını çelecek bütün aksesuarları toplamış!

Uzun süredir yazdığım bu ilk yazıda bu kadar ünlem olması da ayrı bir olay oldu tabii. Bu kadar heyecan verdiğim araya eklenen, kafayı taktığım bu süper tasarımlardan elbette. Doğum günüme de az kaldı, wish list hazırlayıp şu ipek, yıldızlı bilekliği isteyeyim diyorum mesela :p Sizin favoriniz hangisi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder