1 Nisan 2012 Pazar

Jennifer Lawrence'ın Hunger Games Gardırobu

Hunger Games, geçtiğimiz sene en beğendiğim kitap serilerinden biriydi. Filminin çekilmesini kaçınılmaz buluyordum ki galası yapıldı! :)


Olaylı bir gala diyebiliriz bu filmin galasına çünkü filmin yıldızı Jennifer Lawrence'ın altın pırıltıları ile göz kamaştıran Prabal Gurung elbisesi çok konuşuldu. Hatta ben de görür görmez birkaç kez bununla ilgili tweet atmıştım :p


Bu merak burada kalmadı, fırsat bu fırsat diyerek Jennifer, Hunger Games'in tanıtım turu boyunca ne giymiş bakmaktan kendimi alamadım. İşte gözüme takılanlar...




Bunca popülerlik ve ilgi bekliyor muydu bilmiyorum ama bundan sonra da objektiflerin Lawrence'ın peşinden ayrılmayacağı belli. Peki siz Jennifer Lawrence'ın tarzı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder