17 Nisan 2012 Salı

Ölümüne Romantik: Dantel!

Bütün kışı "Bahar gelsin!" diye diye uyuklayarak geçiren biri olarak, Nisan yağmurlarının bir türlü bitmemesini bile nasıl hoşgörüyle karşılıyorum, inanamazsınız. Bir an önce onlar da bitse, gözlerimi alamadığım bahar renklerine bulanıp neşeli bir yaza merhaba yaşasak şöyle, oooh mis!

Dolabımı bol bol tangerine, mint, beyaz, mavi ve sarı tonlarıyla doldururken, sonbahardan beri bahsettiğim dantel için olası kombinasyonlar da düşünüyorum tabii. Öyle ki babaannemin yastık kenarlarını söküp eteğime iliştirdim bile ^^

Lafın gidişinden anlaşıldığı üzre, baharın yükselen romantik akımı dantele girişiyoruz bu kez. Haydi bismiii...






Flare Mayıs sayısında yer alan Sarah Gadon'da gördüğümüz gibi tepeden tırnağa Dolce & Gabbana, Prada ve Topshop giymesek de iliştiriveriyoruz işte danteli bir yere! :)

Free People
LF Stores
Dress to Kill Magazine
Dünyamız dantel olmuş haberimiz yok! :p




Böyleyken böyle işte... Danteli hiç sevmiyorsanız, kendinizi onu her yerde görmeye hazırlayın. Asla giymem diyorsanız size uzun bir 'cık cık cık' seansı hazırlıyorum haberiniz olsun! Dantel iç çamaşırı diye bir mucize var yahu! ^^

3 yorum:

  1. siyah beyaz fotoğraftaki elbiseye vuruldum efendim.. bana kalırsa modası asla geçmeyecek olan azami detaylardan biridir dantel nerden bakarsan iki senedir moda hala sıkılmadım görmekten. çünkü herkesin eline düşmüyor, herkes kullanmasını bilenin kullanması gerektiğini farkında, bilinçli bir kullanım alanı var dantelin. ve çok yönlü.. kimi zaman cürretkar,seksi kimi zaman masum,helenistik bir hava katıyor..

    YanıtlaSil
  2. Ancak bu kadar guzel yorumlanabilirdi. Dantel, kullanmasini bileni ikon yapabilecek kadar hos bir unsur :)

    YanıtlaSil