13 Nisan 2012 Cuma

Atalar'a Bahar Geldi!

İlkbahar/yaz için alışverişe çıkma derdine düştüm bu ara. Ama dolaşmaktan nefret ettiğim için, turumu internette atıyorum ^^ Kendimce uydurduğum bir bölüme başladım bu sayede. Her markadan, gözüme takılanları seçiyorum. İşte bunlar, retro yanımı doyuran, hafif klasik, renkli ve duru Atalar koleksiyonundan favorilerim...
 




Atalar, son dönemde sadece anneme bir şeyler almak için girdiğim bir yer olmaktan çıktı. Özellikle bu sezon keten, ipek, pamuk ve şifon parçalardan oluşan elbiselerini ve kısa ceketlerini çok beğendim. Çalışan bir kadının gardırobunu renklendirip hareketlendirmek için hoş seçenekler sunuyor! Ben olsam, Atalar'a gittiğimde işte bunları alırdım. Hatta yeşil tulum tükenmeden alışveriş inadımı kırmam gerekiyor acilen! ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder