7 Temmuz 2011 Perşembe

Emma Watson for Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2

Son röportajını Vogue US'e veren Lancome kızı, Emma Watson, Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2'nin premierinden önce St. Pancras İstasyonunda objektiflere poz verdi.

  
Rafael Lopez imzalı siyah mini elbisede, altın astarlı siyah dantelin uyumu çok hoş kullanılmış. Sırt dekoltesini seven biri olarak, elbisenin arkasına bayıldım! Ancak elbiseyi hareketlendiren ayrıntılardan hoşlanmadım niyeyse. Duru bir güzelliği olan Watson daha sade bir elbiseyle, daha gösterişli dururdu diye düşünüyorum.


Her kadının dolabında olması gereken siyah platform topuklulara bakmaya doyamadım. Chanel imzalı ayakkabının tabanındaki minik ayrıntılar muhteşem!


Bu çekimlerden sonra, son dönem yetişen iddialı ikonlardan olan Emma Watson'un yarın ne giyeceğini merakla bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder