22 Mart 2012 Perşembe

İlkbaharın Pek Moda Renkleri

Havaların ısınmasıyla birlikte iyice bahar moduna girmiş bulunmaktayım. Nihayet bahar neşesine büründü ruhum! ^^ Dolabımı düzenlemeden önce sezonun öne çıkan renklerine baktım hemen. İçim açıldı resmen yahu! Şu renklerin güzelliğine bakın! :d

Tepeden Tırnağa Beyaz!
 

All White!

Fuşya Neşesi!

Fu$ya2

Fu$ya

Nude Çılgınlığı Tam Gaz!

Nudism2

 Nudism

Bütün Dünya Siyah&Beyaz
Black&White 2


  Turuncu Çarpıcılığı

 Tangerine Summer


Mint Dinginliği

Yummy Mint!


Mavi, Mavi, Masmavi!


 Güneşten Sarı :)



Seksi Kırmızı!



 Bu kadar çok şeye bakıp, "Alışverişe gitsem ne alırdım?" dememek mümkün mü? Tabii ki değil! Bu bahar dolabımda görmek istediğim parçaları aldım, kombinledim ^^

 Spring Wish List

 Colorful Spring

 Bahardan haberler şimdilik bu kadar. Bol renkli, bir o kadar da eğlenceli bahar için hazır mısınız billmiyorum ama benim bir şeyler almaya ihtiyacım var! Turuncularla başlayayım diyorum bu kez... Sizin bu bahardan en sevdiğiniz renk hangisi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder