5 Mart 2012 Pazartesi

Dockers Erkekleri Bu Bahar da Seksi!

Hep kadin, hep kadin, nereye kadar? Erkekler okumasa da, onlara alacagimiz pratik ve nitelikli hediyeler icin harika seceneklere de bakmamiz lazim oyle degil mi? Mesela, "Sevgilime nereden pantolon alirim?" dedigimde aklima gelen ilk marka olan Dockers'tan bahsetmekten zevk alacagim simdi :)


1986 yilindan beri erkeklerin favori markalarindan biri olan Dockers'in konugu olup ilkbahar koleksiyonuna kisa bir bakis attim.. Hem sezon trendleri hakkinda bilgi aldim, hem de Dockers'i daha yakindan tanima firsati buldum...


Hemen favorilerimle koleksiyonu ozetleyeyim :)


 


Birkac parcadan anlasilmaz tabii. O halde, ilkbaharda Dockers erkeklerinin nasil gorundugune bir bakalim ;)






Koleksiyonun en super parcalari elbette ki Khaki pantolonlar. Rahat, modern ve $Ik erkegin dolabinda mutlaka bulunmasi gereken, baharimizi renkli ve enerjik kilacak harika pantolonlar bunlar.

Slim fit trendinin tum hiziyla surdugu ilkbaharda grafik desenler, kalin cizgili ve poplin gomlekler yer aliyor. Kalin orme kazaklar ve dirsek yamalari da populer. Mavi, beyaz, kirmizi ve hardal tonlari ile Dockers'in vazgecilmezi haki koleksiyonda one cikan tonlar olarak yerini almis. Bebe yaka erkeklerde populer hale geliyor!

Son olarak, cilginlikta sinir tanimayan, ucani kacani yiyerek hayatta kalma deliligini ekranlara tasiyan Bear Grylss ile anlasan Dockers'in isim seciminde ne kadar basarili oldugunu vurgulamak istedim. Nokta atisi diye buna derim! ^^


Khaki sevgimi katlayip, sezonun renklerine asik oldugum gomleklerini kiskanmamla sona eren bir deneyim oldu bu benim icin. Dockers'a ve koleksiyonu anlatip beni super agirlayan herkese bir kez de buradan tesekkur ederim! Ve lutfen, Dockers bizim icin de uretsin artik! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder