28 Haziran 2011 Salı

Ekşi Fest 2011

Cumartesi günü, şüphesiz Türkiye'nin en hızla büyüyüp ses getiren internet fenomenlerinden biri olan Ekşi Sözlük'ün Ek$i Fest etkinliğine katıldım. O günden beri de kendime gelemedim zaten :)

Parkorman'da düzenlenen Ek$i Fest'e gittiğimde saat 18.00 civarı idi. Girişte hiç sıra beklemedim. 12 Şubat'ta Hilton'da düzenlenen yaş gününde yaşanan olaylardan sonra oldukça iyi hazırlanan organizasyon ekibi, oluşabilecek tüm aksiliklerin önüne geçmeyi başarmışlardı bu kez. Barkodlu giriş sistemi hem pratik hem de düzgün işleyen bir çözüm olmuş.

Girdikten hemen sonra sağa doğru inip oyun alanından kartların alınması gerekiyormuş ancak ben arkadaşlarımla laklağa daldığım için yönlendirmeleri kaçırdım. Daha sonra orayı arayıp bulmak biraz külfet oldu açıkçası. Kendi aramızda "Kartlar niçin girişe daha yakın bir noktada verilmedi?" diye konuşup oyun alanını ziyaret etmemizi sağlamak için böyle bir yol izlediklerine karar verdik. Ne kadar doğru bilemiyorum tabii :)

Alternatif sahnede yerde yayılıp muhabbet ederek müzik dinledik biraz. Kimin kim olduğunu anlayamadım laf arasında yine ama Parfüm'ü aklımda tutabildim! Gerçekten eğlendirdiler çünkü. Sonra ana sahneye Multitap'ı dinlemeye geçtik. Eş dostla geyik yapıp, Axe meleklerinin fotoğraflarını çekmekten kafamı kaldıramadığım için adam gibi dinleyemedim grubu...

Archive'in DJ showu beni pek sarmadı açıkçası. Yükselen tempoda bir performans sergilemedikleri için, tam coşmuşken durulduk.

MFÖ çıktığında ise benim için akan sular, yağmurlar durdu resmen. Bunca yıldır hiç bıkmadan dinlediğim grubu kim bilir kaçıncı kez de olsa canlı dinleme zevkine tekrar eriştiğim için çok mutlu oldum. Üstelik, sırılsıklam olmaya aldırmadan, hep bir ağızdan şarkılarını bağıra bağıra söylemenin tadı da bir başkaydı!

Çıkışta ise son metroyu yakalayan güruh ile taşkınlığa varan bir kutlama yaşadık. Ne eleştirdikleri kadar iğrenç, ne de sürekli yapılacak kadar güzel bir şeydi. İnsanın "Arada olur böyle şeyler." deyip geçeceği, içinde bulunduğu andan zevk alacağı spontane bir olaydı işte. Mevcut tartışmanın aksine, büyütülecek bir şey göremiyorum...

Ek$i fest, hiçbir aktiviteye katılmasam da çok eğlenceli geçti benim için. Sevdiğim ve içinde olmaktan keyif aldığım bir platform sayesinde, sevdiğim insanlarla bir arada olmak yeterliydi ve hatta dahası da vardı. Her şey makul ve planlıydı ki bunun rahatlığını yaşadık hepimiz. Emeği geçenlerin ellerine, katılıp da renk verenlerin ruhlarına sağlık.

Fotoğraflara buradan bir göz atabilirsiniz. "Peki bu yazıdan ne anlamamız lazım?" diye soracak olursanız da özet geçiyorum: MFÖ, dağda olsa gidip dinleyin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder