Hediye Cekilisi etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Hediye Cekilisi etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

30 Nisan 2013 Salı

Çekiliş: I Love Nutella

Siz de Nutella yerken kendinizden geçiyor musunuz? Evet diyorsanız haberim size... Pek Moda takipçilerine özel Nish Moda'dan Nutella Katliamı yüzük hediye! 

26 Mart 2013 Salı

Hediye Çekilişi: İndirim Çeki

Herkese günaydın :) Günümüz güzel başlasın, yaklaşan Nisan'a hazırlanalım diye bir hediye duyurusu ile başlıyoruz güne... Dikkat, çekiliş var!


7 Mart 2013 Perşembe

Hediye Cekilisi: Yves Rocher Urunleri

Yarin 8 Mart, Dunya Kadinlar Gunu. Rusya, Italya gibi bazi ulkelerde, kadinlara mimoza verilerek kutlanirmis ama ben Yves Rocher'den kucuk bir hediye sepeti ile kutlamak istiyorum sizinkini. Haydi, buyrun hediye cekilisine! ^^

4 Şubat 2013 Pazartesi

Hediyenin Sahibi...

Misafirlerden başımı alamadığım bir haftayı geride bıraktıktan sonra, hediye çekilişinin galibini biraz gecikmeli de olsa açıklıyorum! (Gecikme için özür dilerim!)

15 Ocak 2013 Salı

Hediye Cekilisi

Sessizligi bir hediyeyle bozma zamani geldi! ^^

Cam sakizi, coban armagani derler ya; az ama oz, bu takilari kim ister?

21 Temmuz 2012 Cumartesi

Bir Sepet Taki Goes To...

Merhaba!

Tatile kisacik bir ara verip, Istanbul'a dondum. Fransa'dan gelen arkadaslarimla Istanbul keyfi surerken takilari kazanani aciklama vaktini kacirmisim :/ Neyse uzatmadan daha fazla, iste kazanan:


Gecerli olan 10 yorumdan 8. siradaki Suslu ve Pembe Dunyam, seni tebrik ederim! Umarim Hatice Abla'nin el emegi takilar sana ugur getirir ^^

Avrupa seyahati donusu cok daha bomba hediyelerle donecegim. Beni bekleyin anaciiiim! :)

17 Temmuz 2012 Salı

Hediye: Zidaya Kuponlari

Bir suredir mercek altinda tuttugum bir adres var ki eminim siz de duymussunuzdur: www.zidaya.com


Uzun uzun siteyi anlatmak yerine, elime gecen kuponlari sizlere iletmeye karar verdim. Blogu izlemeye alip, "Bu kupon benim olsun!" diyen ilk 4 kisiye, zidaya.com 'da farkli markalarda gecerli en az 120 TL'lik kupon dagitiyorum.

Hemen blogu takibe alin, istiyorum deyin, bir kuponu kapin! Size ulasabilmem icin mail adresinizi yazmayi unutmayiiiin! ^^

Ayrica bir diger hediye icin tik tik!

20 Haziran 2012 Çarşamba

Bir Sepet Taki Isteyen?

Uzun zamandir hediye vermiyordum ama artik zamani geldi de geciyor biliyorum. Aklimda farkli fikirler vardi ama gectigimiz gunlerde bir kermese katildim. Bu takilari yapan hanimla uzun uzun sohbet etme firsatim oldu. Farkettim ki hepimizin hayati kendine zor ama bazilarimiz gercekten dunyada cehennem azabi cekiyor... Bir kez daha halime sukrettim ve tezgahta tek tuk kalan ne varsa toparlayip geldim size :)





Hatice Abla takilarina bir LM eau de toilette ekledi sonra bir de sizin icin. Ortaya boyle karisik bir sey oldu iste, cam sakizi coban armagani :)

Bu sepeti kazanmak icin blogu takibe alip mail adresinizi iceren bir yorum birakmaniz yeterli. Kazanani 20 Temmuz'da aciklayacagim. Simdiden herkese bol sanslar! :)

15 Mart 2012 Perşembe

Collezione'den 100 TL'lik Hediye Ceki Kazanan...

Sonunda beklenen gun geldi catti, Collezione'den 100 TL'lik hediye cekini kazanan belli oldu!


11. yorumu birakan sevgili ingilizanahtari, tebrikler! hwinore@gmail.com'dan benimle iletisime gecip bir an once cekini al, gule gule harca! ^^

Cok yakinda bir cekilis daha geliyooooor! :)

19 Şubat 2012 Pazar

Pekmoda Collezione'den 100 TL'lik Hediye Ceki Veriyor

Yeni haftaya guzel bir seyle baslamak gerek oyle degil mi? Mesela bir hediye ile! :)

Burgerlerin ustune bir alisveris iyi gider dedim ve Collezione'den 100 TL degerinde hediye ceki vermeye karar verdim! ^^ 


"Ben 100 TL degerindeki bu Collezione cekini alir, catir catir harcarim!" diyorsaniz...

- Oncelikle blogumu izlemeye aliyorsunuz: "Bu siteye katilin!"
- Twitter'dan hwinore'yi yani beni takip ediyorsunuz...
- Facebook sayfamizi begeniyorsunuz...
- Sonra da buraya "Bu cek benim olsun!" diyorsunuz :)



100 TL'lik hediye cekini kazanip, gonlunuzce harcama sansini yakalamak icin 5 dakikanizi ayirin yeter ;)

Son katilim tarihi 15 Mart ve sureniz saat 20.00'de sona erecek. Hepsini tek tek denetleyecegim ha! :p Asamalari gectikten sonra bu sayfaya yorum birakmayi sakin unutmayin! Herkese bol sanslar! ^^

16 Şubat 2012 Perşembe

Burger House'tan Nefis Bir Menu Kazanan...

Hamburger isteyeni buldum! Ayrim gayrim yapmadan, hediye cekilisi icin yorum yapan tum takipcileri goturuyorum hamburger yemeye! :)

Bana bir an evvel hwinore@gmail.com adresinden ulasin ki iletiselim, ayarlasalim, bir an once Burger House'a gidip hamburgere doyalim! :d


3 Ocak 2012 Salı

Hamburger Isteyen?

Ufacik bir hediyem olacak size demistim daha evvel, iste vakti geldi catti...

Daha once ayila bayila her firsatta gittigim, gercek hamburgeri tatma firsati buldugum Burger House Kadikoy'den bahsetmistim. Boyle anlattim, orada kaldi olmasin diye takipcilerimden ikisine (yorumlarda gordugunuz uzere biri nooneatall tarafindan karsilaniyor! Tesekkurler ^^) Burger House'ta yemek ismarliyorum! :)


"Ben bu lezzeti denemek isterim!" diyorsaniz;

- Oncelikle blogumu izlemeye aliyorsunuz. Hemen tiklayin, "Bu siteye katilin!" :)
- Twitter'dan hwinore'yi yani beni takip ediyorsunuz.
- Facebook sayfamizda paylasacagim bu haberi begeniyorsunuz. Eger yeniden paylasirsaniz sansinizi katliyorsunuz. (Paylasanlarin ismi 2 kez dahil edilecek cekilise!)
 - Son olarak da buraya, bu paylasimlarinizi belirtecek bir yorum birakiyor ve mutlaka iletisim icin mail adresinizi belirtiyorsunuz. (Mailini burada vermek istemeyenler mail atabilir. Facebook'tan veya Twitter'dan mesaj atabilir.)

Iste bu kadar! :))


Peki tum bunlari yapinca ne oluyor? Burger House Kadikoy'de 140 gr. bir burger, bir icecek ve patatesten olusan super bir yemegi mideye indirme sansini yakaliyorsunuz. Boylece anlattiklarimda hakli miyim haksiz miyim, kendiniz karar veriyorsunuz!

Ozet gecersek, kosullari saglayan (ki kontrol edecegim linkleri) sansli iki kisiye yemek ismarliyorum ^^  Islemler gozunuze cok gelmesin, sakin usenmeyin! O hamburger ve patatesi yerken birkac tikin onemi olmadigini anlayacaksiniz zaten :))

Haydi bakalim, herkese bol sans! Son katilim 15 Subat :)

26 Aralık 2011 Pazartesi

Ilk Cekilis Sonucu

Geldik cekilisimizin sonucuna. Katilim fazla olmadigindan gayet rahat, eski usul isimleri yazip masaya atarak (tabii ki saka! Random.org sagolsun) yaptigim cekilis sonucunda kazanan bisexie oluyor! Kendisini tebrik ediyorum :)


"2 gunde cekilis olur biter mi?" diye soruyorsunuz ancak soz verdigim gibi, yeni yila yeni ayakkabilarla girmek onemli! Hem artik oldu da bitti masallah, bir dahakine insallah! :) Neyse ki arasi uzun degil, cok yakinda bir hediye daha geliyor! ^^

24 Aralık 2011 Cumartesi

Ilk Hediye Cekilisimiz

Yeni yil icin ufacik bir surprizim var demistim size. Ilk kez bir cekilisle karsinizdayim! Ilk kez sizlere cam sakizi, coban armagani bir hediye verecegim. Haydi bakalim! :)

Ilk cekilisimiz, kadinlarin en buyuk aski listesinde ilk 3'e giren ayakkabilarla ilgili olsun deyip, 43 markadan begendiginizi alabilmeniz icin Ayakkabi Dunyasi'ndan %30 indirim ceki veriyorum!


Peki indirim cekini bir an once almak ve yeni yila yepyeni ayakkabilarla girmek icin ne yapiyoruz?

1. Once Pekmoda'yi takibe aliyoruz.
2. Pek Moda Facebook sayfasini begeniyoruz.
3. Varsa blogumuzda yoksa Facebook’da ya da Twitter'da "@pekmodaci" seklinde belirterek bu cekilisi duyuruyoruz.
4. Son olarak da gelip e-mail adresimizi ve yaptigimiz duyuruyu iceren bir yorum birakiyoruz.

*Eger e-mail adresinizin gorunmesini istemiyorsaniz, buraya yorum biraktiktan sonra Facebook veya Twitter'dan mesaj olarak atabilirsiniz :)

Her sey sipsak olsun, ayakkabiniz yeni yila yetissin diye cekilise son katilim tarihi 26 Aralik Pazartesi. Saat 17.00'de katilim bitiyor. Hemen aksaminda kazanani sizlere buyuk bir mutlulukla duyuracagim...

Herkese bol sans! :)