7 Nisan 2013 Pazar

Dantelle Harikalar Yaratmak

Geçtiğimiz hafta, bu aralar kendim için yaptığım en iyi şeyi yaparak Dantell'in workshop etkinliğine katıldım. 1 saatte çıkarım derken 4 saate yakın orada kaldım ve kullanmaya doyamayacağım, kokoş mu kokoş bir çanta yaptım! :)



Organizasyon süper, insanlar şahaneydi. Kapıdan girer girmez neşeli bir ortam, özenildiği çok belli, tatlı bir hazırlıkla karşılanmak zaten gecenin güzel geçeceğini haber veriyordu. Ancak en çok eğlenceli ve üretken bir gün geçirmeyi özlediğim için ilaç gibi geldi Dantell bana! İşte film şeridi gibi Dantell workshop:









 

Ayrıntıları takdir etmemek elde değil! Çok güzel hazırlanmış Dantell bu etkinliğe. Her köşede bir başka şirinlik vardı resmen! Mesela su şişelerindeki dantellere bayıldığım için, kendi suyumdakini sakladım. Saçımı bağlarken kullanıyorum şimdi ^^





İşte bu da benim kokoş çantam ^^






Bunca koşuşturmanın arasında bana ilaç gibi geldi bu etkinlik. İyi ki gittim! Müthiş ev sahipliği için Dantell'e; özellikle Tuğçe çalışkan ve Anita Koncabahar'a, bizi buluşturduğu için özellikle Duygu Derun ve Contact Plus'a; ayrıca emeği geçen herkese teşekkür ederim! Seve seve takıyorum çantamı ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder