26 Şubat 2013 Salı

Gift: Modapik


Eve gelir gelmez surprizle karsilasmak ne guzel! Neler cikti icinden neler ;)

Modapik, biz taki severler icin ureticidir, tasarimcidir dolasip birbirinden guzel parcalari alip' 50 TL uzerindeki alisverislerimizde ucretsiz kargo imkaniyla ulastiran taptaze bir nefes! Ne kadar zamandir bu isteler bilmiyorum ama Modapik'i inceleyince oldukca genis bir yelpazeleri oldugunu gormek mumkun.


Acildikca guzellesen hediye diye buna derim ben!




Modapik nasil yapmis bilemiyorum ama tam da benim tarzima uyacak, harika takilar gondererek gunumu gun etti bugun. Su saatten sonra, ben de kombin isine girip bu guzel yavrucuklari kusanmazsam gobegim duser! ^^

2 yorum:

  1. Çok güzellermiş en çok bileklikleri beğendim ben:)

    Takipleşmek dileğiyle bana da beklerim:)
    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. bende hepsini çok begendim =)
    banada beklerim

    YanıtlaSil