14 Haziran 2012 Perşembe

Depresyondan Nasil Kurtuldum?

Herkese merhaba!


Bir sure once depresip beni kor kuyularda merdivensiz birakan aklimin iplerini toparlayip dondum blogun basina. Kafami kurcalayan seyler icin bir reset tusu buldugumdan beri daha iyi hissediyorum kendimi. Bir de Pinterest'te gordugumden beri hastasi oldugum masaustu resmime bakip bakip avunuyorum tabii :p


Neyse, hayat zaten zor; ben de kendi sacma depresikligimi anlatip kimseyi yormayayim bosuna. Iyisi mi bu haftadan bir ozet geceyim :)


Istanbul Shopping Fest basladi, bende kayis koptu! Kirik ayakli tavuk gibi magaza magaza gezdim bu hafta... Mango, Oysho, Oxxo ve Koton'dan cikamadim resmen. Neler aldigimi bilahare paylasirim ama en sevdigime ayiracagim ben bu postu! :)

Pazar gunu canim Deryam ile Fahricigimin nisan kutlamasini yaptik. Derya'nin peri kizi gibi olacagini bildigimden, ben de azicik ozeneyim dedim ve iste bu harika ayakkabilari aldiiim! ^^





Kadikoy'den, Boga'nin karsisindaki pasajdan aldigim bu ayakkabilar cok, cok rahat! Renklerine bakacagim hatta. Bu yaz icine dusecegim dugun maratonu icin bir de siyah alsam nefis olacak ^^

Shopping Fest suruyor ama bana sorarsaniz 2. indirimleri beklemekte fayda var. O zaman da beden sorunu olacak muhtemelen ama bilemedim iste. Goz atin, denk geleni kacirmayin bari :p

Arkasi gelecek bu yazinin, su fotograflari bir cekebilsem!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder